FAQs – Συχνές Ερωτήσεις στο Cookpro

Συγκεντρώσαμε σε μία σελίδα όλες τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των επαγγελματιών του χώρου της εστίασης. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για παραγγελίες, αποστολές, πληρωμές, τιμολόγηση, service, εγγυήσεις, εκπαίδευση και παρουσίαση προϊόντων. Το Cookpro.gr είναι δίπλα σας με πλήρη υποστήριξη, πριν και μετά την αγορά.

Δεν βρίσκετε την απάντηση που ψάχνετε; Επικοινωνήστε μαζί μας ή καλέστε μας στο τηλέφωνο για άμεση εξυπηρέτηση.

Παραγγελία & Αποστολή

1. Πώς μπορώ να παραγγείλω από το Cookpro;

Μπορείτε να παραγγείλετε online μέσω του cookpro.gr ή τηλεφωνικά. Αν χρειάζεστε βοήθεια, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

2. Πού βρίσκεται το φυσικό σας κατάστημα;

Στη Λεωφόρο Δροσιάς, Χαλκίδα. Δείτε τη θέση μας στον χάρτη.

3. Ποιες ώρες λειτουργεί το κατάστημα;

Δευτέρα - Παρασκευή: 9:00 π.μ. έως 8:00 μ.μ.

4. Υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα;

Ναι, χωρίς χρέωση. Επιλέξτε παραλαβή από κατάστημα κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

5. Σε ποιες περιοχές αποστέλλετε;

Αποστέλλουμε σε όλη την Ελλάδα μέσω μεταφορικών ή courier, με ασφάλεια και υπευθυνότητα.

6. Υπάρχει δυνατότητα αυθημερόν αποστολής;

Ναι, αν η παραγγελία ολοκληρωθεί πριν τις 12:00 μ.μ. και το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο.

7. Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Υπολογίζονται αυτόματα στο καλάθι, ανάλογα με το βάρος, τον όγκο και την περιοχή.

Πληρωμή & Τιμολόγηση

8. Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

  • Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
  • Αντικαταβολή
  • Πληρωμή με κάρτα στο κατάστημα
  • Πίστωση για συνεργάτες

9. Παρέχετε τιμολόγηση για επαγγελματίες;

Ναι, με την καταχώρηση των στοιχείων σας κατά την παραγγελία.

10. Μπορώ να ζητήσω προσφορά για μεγάλη παραγγελία;

Ναι! Ζητήστε προσφορά και θα σας απαντήσουμε με εξατομικευμένη τιμή.

11. Μπορώ να προσθέσω προϊόν σε παραγγελία που έχω ήδη κάνει;

Ναι, εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα.

12. Πώς μπορώ να πάρω αντίγραφο απόδειξης ή τιμολογίου;

Στείλτε μας email ή καλέστε μας και θα σας το στείλουμε ψηφιακά.

Service & Εγγυήσεις

13. Προσφέρετε τεχνική υποστήριξη ή εγκατάσταση;

Ναι, διαθέτουμε τεχνικό τμήμα στη Χαλκίδα και συνεργάτες σε άλλες περιοχές.

14. Τα προϊόντα έχουν εγγύηση;

Ναι, συνοδεύονται από εγγύηση κατασκευαστή. Ρωτήστε για τη διάρκεια κάθε προϊόντος.

15. Κάνετε service ή επισκευές;

Ναι, αναλαμβάνουμε service για επαγγελματικά μηχανήματα, ακόμα και εκτός εγγύησης.

16. Τι κάνω αν λείπει προϊόν ή υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία μου;

Καλέστε μας ή στείλτε email και θα επιλύσουμε το ζήτημα άμεσα.

17. Πόσο διαρκεί η επιστροφή χρημάτων;

3–5 εργάσιμες ημέρες από την επιβεβαίωση της επιστροφής.

18. Η παραγγελία μου καθυστερεί, τι κάνω;

Επικοινωνήστε μαζί μας ώστε να εντοπίσουμε άμεσα την εξέλιξη της αποστολής.

Εκπαίδευση & Παρουσίαση

19. Διοργανώνετε επιδείξεις ή σεμινάρια;

Ναι! Τα σεμινάρια μας απευθύνονται σε επαγγελματίες. Μάθετε για τα επόμενα εδώ.

20. Παρέχετε εκπαίδευση για τα προϊόντα;

Ναι, μπορείτε να κλείσετε ραντεβού με σύμβουλο για να σας καθοδηγήσει στη χρήση.

21. Μπορώ να δω προϊόντα από κοντά;

Ναι, επισκεφθείτε τον εκθεσιακό μας χώρο στη Χαλκίδα, κατόπιν συνεννόησης.

Ειδικά Θέματα

22. Αν δεν βρίσκω αυτό που ψάχνω στο site;

Πολλά προϊόντα δεν είναι ακόμα online. Ρωτήστε μας και θα σας προτείνουμε λύση.

23. Τι διαφορά έχουν τα βαριά μηχανήματα από τον ελαφρύ εξοπλισμό;

Τα βαριά είναι φούρνοι, φριτέζες, ψυγεία κ.λπ., ενώ τα ελαφριά περιλαμβάνουν σκεύη, σπάτουλες, δοχεία και εξοπλισμό προετοιμασίας.

24. Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για νέα προϊόντα και προσφορές;

Γραφτείτε στο newsletter ή ακολουθήστε μας στο Instagram!