FAQs – Συχνές Ερωτήσεις στο Cookpro

FAQs – Συχνές Ερωτήσεις στο Cookpro

Δεν βρίσκετε την απάντηση που ψάχνετε; Επικοινωνήστε μαζί μας ή καλέστε μας στο τηλέφωνο για άμεση εξυπηρέτηση.

Συχνές Ερωτήσεις στο Cookpro

Συγκεντρώσαμε σε μία σελίδα όλες τις απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις των επαγγελματιών του χώρου της εστίασης. Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για παραγγελίες, αποστολές, πληρωμές, service, εγγυήσεις, εκπαίδευση και παρουσίαση προϊόντων.

Στόχος μας είναι να έχετε άμεσες και ξεκάθαρες απαντήσεις, ώστε να εξοικονομείτε χρόνο και να συνεχίζετε απρόσκοπτα την καθημερινή σας εργασία. Οι οδηγίες και οι πληροφορίες που συγκεντρώσαμε είναι βασισμένες στις πιο συχνές ανάγκες των πελατών μας, ώστε να βρίσκετε εύκολα αυτό που χρειάζεστε.

Η ομάδα του Cookpro είναι πάντα δίπλα σας, έτοιμη να σας καθοδηγήσει και να σας υποστηρίξει πριν και μετά την αγορά.

Δεν βρίσκετε την απάντηση που ψάχνετε; Επικοινωνήστε μαζί μας ή καλέστε μας στο τηλέφωνο για άμεση εξυπηρέτηση.

Παραγγελία

Πώς μπορώ να παραγγείλω από το Cookpro;

Online μέσω του cookpro.gr ή τηλεφωνικά. Αν χρειάζεστε βοήθεια, επικοινωνήστε μαζί μας.

Πού βρίσκεται το φυσικό σας κατάστημα;

Στο 3ο χλμ Χαλκίδας–Δροσιάς, Χαλκίδα (δίπλα στο Lidl). Δείτε τον χάρτη.

Ποιες ώρες λειτουργεί το online κατάστημα;

Δευτέρα–Παρασκευή, 09:00–17:00.

Υπάρχει δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα;

Ναι, χωρίς χρέωση. Επιλέγετε Παραλαβή από κατάστημα στο checkout.

Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;

Ναι, εφόσον δεν έχει αποσταλεί. Επικοινωνήστε άμεσα τηλεφωνικά ή με email.

Αποστολή

Σε ποιες περιοχές αποστέλλετε;

Σε όλη την Ελλάδα, μέσω courier ή μεταφορικών συνεργατών.

Υπάρχει δυνατότητα αυθημερόν αποστολής;

Ναι, αν η παραγγελία ολοκληρωθεί πριν τις 12:00 και το προϊόν είναι άμεσα διαθέσιμο.

Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά;

Υπολογίζονται αυτόματα στο καλάθι, με βάση βάρος, όγκο και περιοχή.

Πότε θα λάβω αριθμό αποστολής (tracking);

Με την αποστολή της παραγγελίας σας στέλνουμε email με το tracking.

Γίνονται αποστολές σε νησιά ή απομακρυσμένες περιοχές;

Ναι, αποστολές πανελλαδικά. Σε απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί περισσότερος χρόνος παράδοσης.

Πληρωμή & Τιμολόγηση

Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;

Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, αντικαταβολή, πληρωμή με κάρτα στο κατάστημα.

Παρέχετε τιμολόγηση για επαγγελματίες;

Ναι, με την καταχώρηση των στοιχείων σας κατά την παραγγελία.

Μπορώ να ζητήσω προσφορά για μεγάλη παραγγελία;

Ναι! Ζητήστε προσφορά και θα λάβετε εξατομικευμένη τιμή.

Μπορώ να προσθέσω προϊόν σε παραγγελία που έχω ήδη κάνει;

Ναι, εφόσον δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας.

Πώς μπορώ να πάρω αντίγραφο απόδειξης ή τιμολογίου;

Στείλτε μας email ή καλέστε μας και θα σας το στείλουμε ψηφιακά.