Επιστροφές και αλλαγές
Πολιτική επιστροφών και αλλαγών
1 Συσκευάστε όλα τα αντικείμενα στην αρχική συσκευασία. Τα είδη που αγοράστηκαν ως σετ πρέπει να επιστραφούν σε σετ.
2 Συμπληρώστε τη φόρμα αιτήματος επιστροφής που SOS SOS SOS SOS επισυνάπτεται στην παραγγελία.
3 Επισυνάψτε ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και καθορίστε μας τον τρόπο επιστροφής χρημάτων όπως έμβασμα στον τραπεζικό λογαριασμό σας. (Εφόσον προκύψουν έξοδα εμβάσματος, σας επιβαρύνουν).
4 Αναλαμβάνετε την ευθύνη και το κόστος της επιστροφής των προϊόντων στέλνοντας το δέμα στην εξής διεύθυνση:
ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΟΕ - 3o χιλιόμετρο Χαλκίδας Δροσιάς (Δίπλα Lidl), Χαλκίδα, 34100 Επιστροφές από τα Ταχυδρομεία ΕΛΤΑ δεν γίνονται δεκτές.
ΚΕΝΤΡΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΟΕ - 3o χιλιόμετρο Χαλκίδας Δροσιάς (Δίπλα Lidl), Χαλκίδα, 34100 Επιστροφές από τα Ταχυδρομεία ΕΛΤΑ δεν γίνονται δεκτές.
5 Αφού στείλετε το δέμα, ενημερώστε μας στέλνοντας ένα email στο info@cookpro.gr.
Καταλληλότητα αντικειμένων για επιστροφή ή αλλαγή
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να επιστρέψουν αγορασμένα προϊόντα χωρίς να προσδιορίσουν τον λόγο εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή της παραλαβής αυτών των προϊόντων. Τα είδη μπορούν να επιστραφούν εάν διατηρηθούν οι καταναλωτικές ιδιότητες, οι εργοστασιακές ετικέτες και η κατάσταση έτοιμη προς πώληση.
Για την επιστροφή των προϊόντων, οι πελάτες πρέπει να υποβάλουν το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσουν τη φόρμα αιτήματος επιστροφής.
Για την επιστροφή των προϊόντων, οι πελάτες πρέπει να υποβάλουν το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσουν τη φόρμα αιτήματος επιστροφής.
Κανόνες για την επιστροφή και την αλλαγή αντικειμένων με τυχόν ελαττώματα:
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να ειδοποιούν την εταιρεία μας για τυχόν ελαττώματα που ανακαλύφθηκαν και να απαιτήσουν την αποκατάστασή τους εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή της παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας. Η μόνη εξαίρεση είναι τα ελαττώματα που προκαλούνται από ακατάλληλο χειρισμό των προϊόντων από τον πελάτη.
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν να πάρουν τα προϊόντα και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην εταιρεία και να διατηρηθούν οι καταναλωτικές ιδιότητες, οι εργοστασιακές ετικέτες και η κατάσταση έτοιμα προς πώληση.
Για να επιστρέψετε τα είδη, πρέπει να υποβάλετε το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσετε τη φόρμα αίτησης επιστροφής.
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να ειδοποιούν την εταιρεία μας για τυχόν ελαττώματα που ανακαλύφθηκαν και να απαιτήσουν την αποκατάστασή τους εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή της παραλαβής των προϊόντων από την εταιρεία μας. Η μόνη εξαίρεση είναι τα ελαττώματα που προκαλούνται από ακατάλληλο χειρισμό των προϊόντων από τον πελάτη.
Οι πελάτες έχουν το δικαίωμα να αρνηθούν να πάρουν τα προϊόντα και να ζητήσουν επιστροφή χρημάτων. Σε αυτήν την περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν στην εταιρεία και να διατηρηθούν οι καταναλωτικές ιδιότητες, οι εργοστασιακές ετικέτες και η κατάσταση έτοιμα προς πώληση.
Για να επιστρέψετε τα είδη, πρέπει να υποβάλετε το αντίγραφο της απόδειξης αγοράς και να συμπληρώσετε τη φόρμα αίτησης επιστροφής.
Μπορείτε να δείτε την πλήρη έκδοση του Νόμου για τα δικαιώματα των καταναλωτών και να λάβετε επαγγελματικές συμβουλές στον παρακάτω σύνδεσμο: